Categorie

PSG Creative is nu een Google Partner

De Partner-status laat zien dat ons bedrijf over Google Ads-vaardigheden en -expertise beschikt, aan de vereisten voor advertentie-uitgaven van Google voldoet, opbrengstgroei heeft gerealiseerd voor onszelf en voor klanten, en het klantenbestand heeft uitgebreid. De Partner-status geeft ons bedrijf toegang tot een aantal voordelen, waaronder deze Google Partner-badge.

Waarom adverteren als je al vindbaar bent in Google?

Zelfs als je al goed gevonden wordt, is het interessant om advertenties in te zetten via Google:

  • Met SEO ben je erg afhankelijk van de woorden die voorkomen op je website. Met SEA kies je zelf op welke zoekwoorden je weergegeven wilt worden. Hierdoor kun je eenvoudig nieuwe doelgroepen aanspreken.
  • Met SEO kiest Google de landingspagina die het best past bij de zoekopdracht van de gebruiker. Met SEA kun je aan ieder zoekwoord zelf de meest geschikte landingspagina koppelen. Hierdoor heb je zelf de controle op welke pagina je bezoeker uitkomt.
  • Met SEO kan het maanden duren voordat nieuwe producten/diensten goed vindbaar zijn. Met SEA zijn je advertenties direct zichtbaar in Google. Hierdoor kun je snel inspelen op nieuwe trends/mogelijkheden.
  • Met behulp van Google Shopping kun je als webshop je producten tonen vóórdat je website wordt bezocht. Met het juiste Google Ads dagbudget kun je aanzienlijk meer vertoond worden binnen Google dan wanneer je géén gebruik maak van Google Shopping advertenties.
  • Je bepaalt zelf het budget dat je op dagbasis of maandbasis wil besteden aan je Google ads.

Wilt u meer informatie over wat inzetten op Google ads kan betekenen voor uw bedrijf? Neem vrijblijvend contact met ons op!